MBA Marketing a reklama
Časově flexibilní program je určen všem manažerům, podnikatelům a specialistům reklamních, PR či mediálních agentur, kteří se chtějí naučit principům efektivní marketingové komunikace a jejímu uplatnění v marketingové strategii.
Tento program je dostupný i v online formě.
Přínosy a obsah programu
- profesionální kompetence z vybraných oblastí marketingu a jeho řízení
- produktová politika a branding
- marketingová komunikace a PR
- formy a nástroje marketingové komunikace
- moderní informační a komunikační technologie
- digitální marketing a sociální média
Reference absolventů
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
FORMA
kombinované studium MBA zahrnuje 11 lektorských setkání (interaktivní přednášky v rozsahu 3 x 60 minut) a e-learning
DÉLKA
1,5 roku
PODMÍNKY PŘIJETÍ
vysokoškolské vzdělání min. I. stupně (Bc., popř. BBA) nebo relevantní praxe na vedoucí nebo manažerské pozici
ZAHÁJENÍ STUDIA
1. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
LOKALITA VÝUKY
studium MBA v Praze
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady)
KNIHOVNA
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
JAZYK VÝUKY
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program Business Management probíhá v angličtině
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečná práce
Sleva
55.000 Kč
do 22. 12. 2024
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
99 %
5/5
(Hodnotilo 25 studentů)