Sociální sítě (online)

Cílem modulu je ukázat praktické využití online/digitálního marketingu a představit komplexní řešení kampaní v rámci online prostředí a jednotlivých platforem.

Garant a lektor studijního modulu


Mgr. Vojtěch Lambert

Anotace


Modul představuje tématiku digitálního marketingu a využití internetu, mobilních aplikací včetně úlohy SEO, SEM a sociálních sítí. Obsahově jsou diskutovány stěžejní nástroje digitálního marketingu s vysvětlením postupů k jejich efektivnímu využívání, včetně specifik těchto nástrojů na mobilních zařízeních, vyhledávání a vyhodnocování marketingových příležitostí.

Sylabus


1. Strategie v online prostředí

  • typy zdrojů
  • strategie online
  • plánování kampaní

2. Reklama na sociálních sítích

  • funkce reklamy
  • hlavní aspekty reklamy

3. Vyhodnocení výsledků a efektivity kampaní

  • Google Analytics
  • měření webové návštěvnosti
  • možnosti měření

Literatura


  • Kaushik, A.,Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
  • Kaushik, A., Web Analytics: An Hour a Day
  • Schaffer, N., A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
  • Marshall, P., Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
  • Marshall, P., Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
  • Marshall, P.,  80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
  • Clarke, A., SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
  • Handley, A., Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
  • Young, M., Ogilvy o reklamě v digitálním věku