Sociální sítě (online)
Cílem modulu je ukázat praktické využití online/digitálního marketingu a představit komplexní řešení kampaní v rámci online prostředí a jednotlivých platforem.
Garant a lektor studijního modulu
Anotace
Modul představuje tématiku digitálního marketingu a využití internetu, mobilních aplikací včetně úlohy SEO, SEM a sociálních sítí. Obsahově jsou diskutovány stěžejní nástroje digitálního marketingu s vysvětlením postupů k jejich efektivnímu využívání, včetně specifik těchto nástrojů na mobilních zařízeních, vyhledávání a vyhodnocování marketingových příležitostí.
Sylabus
1. Strategie v online prostředí
- typy zdrojů
- strategie online
- plánování kampaní
2. Reklama na sociálních sítích
- funkce reklamy
- hlavní aspekty reklamy
3. Vyhodnocení výsledků a efektivity kampaní
- Google Analytics
- měření webové návštěvnosti
- možnosti měření
Literatura
- Kaushik, A.,Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
- Kaushik, A., Web Analytics: An Hour a Day
- Schaffer, N., A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
- Marshall, P., Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
- Marshall, P., Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
- Marshall, P., 80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
- Clarke, A., SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
- Handley, A., Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Young, M., Ogilvy o reklamě v digitálním věku