Public Relations
Cílem tohoto modulu je seznámit účastníky semináře se základním pojmovým aparátem oboru, základními nástroji a strategickým přístupem pro formulaci public relations plánů.
Garant a lektor studijního modulu
Anotace
Modul je členěný dvou základních části. První, úvodní část, přináší charakteristiku oboru, uvádí základní historické milníky PR a dotýká se základních etických otázek. Uvádí také vztah k souvisejícím disciplínám, jako je marketing a marketingová komunikace. Ve druhé části se zaměřuje na profesní standardy procesů vedoucích k profesionálnímu nastavení strategického plánu. Součástí sylabu jsou i popisy základních PR nástrojů a metod. V závěru sylabu jsou uvedené základní přístupy k hodnocení jednotlivých nástrojů.
Sylabus
1. Public relations
- nástroje
- členění
- přístupy
2. Plány
- analýza/audit
- cíle
- cílové skupiny
- strategie a taktika
- systém
3. Interní komunikace
- vydávání firemních materiálů
- management
- sponzoring
Literatura
- HEJLOVÁ, D. Public relations. Praha: Grada Publishing,
- KOPECKÝ, L. Public relations. Dějiny – teorie – praxe. Praha: Grada Publishing