Ing. Klára Haunerová
Zakladatelka Institutu módní tvorby v Praze, specialistka na fashion marketing a management, lektorka a spisovatelka. V ateliéru vyučuje v programu BASIC základy fashion byznysu a udržitelnou módu. Vede jednodenní seminář Základy módního byznysu pro začátečníky, poskytuje individuální poradenství pro jednotlivce a firmy a stará se o celý chod ateliéru. Ve volném čase cestuje, publikuje a píše knihy, které jsou především autobiografické s přesahem do motivační sféry (Méně mít, Více žít, Grada, 2019, Teorie klavíru, Pointa, 2022 ).
Klára též pomáhá novým designerům budovat úspěšnou oděvní značku, věnuje se přednáškové činnosti i mimo svůj ateliér a píše odborné publikace (např. Fashion Management, Grada, 2019). Jejím cílem do budoucna je čím dál více informovat o stavu oděvního průmyslu v Čechách a nadále pomáhat designerům uplatnit se na lokálním trhu. Z významných ocenění si nejvíce váží ocenění Český Goodwill 2015 v kategorii inovace, umístění v top 10 soutěže Žena regionu za Prahu v roce 2020 a též nominace na ženu roku 2020.