Kurz Tajemství Fashion Managementu, 28. 2. 2025
Ve spolupráci s Institutem módní tvorby proběhl dne 28. února 2025 Kurz Tajemství Fashion Managementu, kterým Vás provedly lektorky Monika Vaverová, DiS., Ing. Barbora Míková a Ing. Klára Haunerová v prostorech našeho Business Institutu v Praze.

LEKTORKY
Monika Vaverová, DiS.
Lidé znají Moniku jako plnou energie a radosti, kterou rozdává všem kolem sebe. I proto má ve svém okolí spoustu zajímavých osobností, které navíc ráda propojuje. Dobré mezilidské vztahy jsou pro ni základním stavebním kamenem osobního i pracovního života. A právě na férovosti, otevřenosti a vzájemné pomoci vybudovala svou značku MIMO Space. Věci říká „na rovinu“ a „bez zbytečných řečí kolem“. Proto s ní lidé rádi spolupracují – protože vždycky s jistotou ví, jak se věci mají.
Ing. Barbora Míková
Barbora se posledních 10 let snaží mapovat českou módní scénu a problematiku s ní spojenou stále mapovat a sledovat, jakým směrem se autorská móda v Česku ubírá a porovnávat to s dosaženými výsledky ze své diplomové práce. Pro českou značku Pietro Fillipi pracovala na pozici Marketing Executive / Produkční, kde zajišťovala a koordinovala VIP eventy pro top klienty Pietro Filipi v Praze, Bratislavě, Brně a Ostravě.
Ing. Klára Haunerová
Zakladatelka Institutu módní tvorby v Praze, specialistka na fashion marketing a management, lektorka a spisovatelka. V ateliéru vyučuje v programu BASIC základy fashion byznysu a udržitelnou módu. Vede jednodenní seminář Základy módního byznysu pro začátečníky, poskytuje individuální poradenství pro jednotlivce a firmy a stará se o celý chod ateliéru. Ve volném čase cestuje, publikuje a píše knihy, které jsou především autobiografické s přesahem do motivační sféry (Méně mít, Více žít, Grada, 2019, Teorie klavíru, Pointa, 2022).
ANOTACE KURZU
Pokud zvažujete založit oděvní značku, nebo již značku vlastníte a nevíte si rady, jak z ní vybudovat značku úspěšnou, pak byl kurz vhodný přesně pro Vás. Pod vedením uznávané oděvní designerky Moniky Vaverové pochopili účastníci základy pro správně postavený brand a z jednodenního semináře si odnesli řadu důležitých teoretických poznatků uplatnitelných v praxi.
CO JSTE SE V KURZU NAUČILI?
1. Blok TEORIE – Barbora:
- Právní náležitosti k založení nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikání / založení firmy)
- Sestavení byznys plánu – krok za krokem
- Financování / Nad čím přemýšlet – Cenotvorba a cash flow pro oděvní byznys
- Příprava produktů k prodeji – povinné náležitosti a následné prodejní
kanály
2. Blok TEORIE potkává PRAXI – Monika:
- Představení oděvní značky přednášejícího
- PROČ – klíčové slovo (váš nápad = vaše podnikání)
- Specifika podnikání v oděvním sektoru – důraz na váš nápad, konkurenci
3. Blok PRAXE – Monika:
- Marketingová komunikace / strategie
- Branding / vizuální podoba značky
- Diskuze
4. Blok TEORIE – Klára:
- Udržitelnost v módním průmyslu
- Moderní management ve fashion: Jak vést oděvní značku s ohledem na udržitelné přístupy
CENA
Cena kurzu byla 3.500,- Kč bez DPH.
CERTIFIKÁT
Účastníci kurzu obdrželi na konci kurzu certifikát o absolvování.
DÁREK
Pro všechny účastníky byl připravený dárek, který dále využijí ve své praxi. Dalším bonusem byla sleva na studium ve výši 10 %.