Ing. Zdeněk Boháč
Je absolventem oboru informatika na ČZU v Praze. Během 16 let praxe v oblasti informatiky zastával různé funkce od technických (programátor, systémový administrátor, infrastrukturní architekt), přes analytické (analytik uživatelských požadavků, test analytik, procesní analytik) až po manažerské (projektový manažer).
Od roku 1996 pracoval v IT společnostech ATS s.r.o., Infima s.r.o. a Komix s.r.o. na pozicích analytik a poté jako projektový manažer. V tomto období například analyzoval a navrhoval testovací a komunikační polygon ve spolupráci s Vojenským technickým ústavem elektrotechniky v Jinonicích, systém na správu skladových vozů pro společnost Škofin a.s. a systém Cestovního pojištění pro pojišťovnu Vitalitas a.s.. Od roku 2004 pracoval ve společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. v oddělení System Development and Integration, kde jako analytik definoval požadavky například na telekomunikační služby s přidanou hodnotou (např. hlasování pomocí SMS), systém "Eurotel live!" a odstavení mobilní sítě NMT (601xxxxxx).
Od roku 2006 pracuje ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. na pozici Senior specialista pro IT Governance, kde zodpovídá za návrh i implementaci IT procesů a řízení subdodávek IT transformačních projektů pro Telefónica Europe a Telefónica Spain, kam spadá i implementace globálních IT procesů Business Relationship Management, Demand Management a Certification Testing.
Od roku 2014 se stal manažerem oddělení Corporate processes & Quality ve společnosti O2 Czech Republic, kde zodpovídá za provádění interních auditů a přípravu společnosti na ISO certifikace a dále za správu centrálního procesního kompasu O2.
Od prosince 2017 přijal nabídku vést transformační program IT na pozici Program Director. Je zodpovědný za řízení transformace IT služeb a nového produktového katalogu.