Blokový modul s Janem Kvasničkou
V úterý 4. 10. 2016 jsme v Business Institutu přivítali Ing. Jana Kvasničku, specialistu na online marketing a odborníka na zvyšování konverzního poměru, návrh a tvorbu webů. Pro naše studenty i absolventy pohohovořil na téma: Tvorba úspěšného webu krok za krokem.
Posluchači se seznámili s jednotlivými body, které je třeba splnit, aby byl web opravdu úspěšný. Na praktických příkladech bylo ukázáno, jak si poradit se vstupní analýzou a analýzou klíčových slov, s personami a cílovou skupinou, tvorbou wireframe, jak na grafiku, nebo na co si dát pozor při kódování.
Předchozí seminář s Janem Kvasničkou byl věnován tématu: Jak zvýšit obchodní výkonnost webu – v praktických příkladech a proběhl 26. 5. 2016. Workshop, jak už napovídá název, byl zaměřen převážně prakticky. Účastníci se dozvěděli, jak na zvyšování konverzního poměru a s tím související obchodní výkonnosti webu. Na velkém množství příkladů byly ukázány základní principy, ale i pokročilé možnosti, jak účinně přesvědčit zákazníka k dokončení objednávky a další praktické tipy pro zlepšování webových stránek.
Profil lektora
Ing. Jan Kvasnička svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti e-commerce, například CZC, Vasecocky, Pilulka, Vodafone, Shoptet a další. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Své know-how aktivně předává na školeních, přednáškách a workshopech. Jeho cílem jsou jak spokojení zákazníci, tak majitelé webů a e-shopů.