Event Marketing (online)
Cílem modulu je poukázat na teoretická východiska problematiky event marketingu a jejich následnou aplikaci v praxi v podobě strategických kroků k naplnění stanoveného cíle.
Garant a lektor studijního modulu
PhDr. Jakub Horváth, PhD., MBA
Anotace
Event marketing je strategie, kterou marketéři používají k propagaci své značky, produktu nebo služby s osobní angažovaností v reálném čase. Eventy, resp. akce či události, mohou být online nebo off-line a společnosti se jich mohou zúčastnit jako organizátoři, spolu organizátoři, účastníci nebo sponzoři. Ať už online nebo osobně, event marketing je dokonalým způsobem, jak se spojit s publikem, prezentovat značku a dosahovat požadovaných výsledků.
Sylabus
- definice event marketingu
- nejlepší strategie event marketingu
- druhy event marketingu
- role společnosti na akci
- proč je třeba mít vstupní stránku (landing page) akce
- co je třeba dělat po akci
Literatura
- FRISSEN, R., 2016. Handbook Event Design. Amsterdam: BIS publisher. ISBN 9789063694340.
- GENADINIK, A., 2015. Event Planning: Management & Marketing for Successful Events: Become an Event Planning Pro & Create a Successful Event Series. Južná Karolína: Createspace Independent Publishing Platform. ISBN 9781519178206.
- JONES, L. J., 2023. The Event Planning Toolkit. Lanham: Rowman & Littlefield Publishers. ISBN 978-1538173923.
- LATTENBERG, V., 2010. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2397-3.
- LENHART, J., 2007. Fórum manažéra. Bratislava. ISSN 1336-7773.
- LINDSEY, K., 2011. Planning and Managing a Corporate Event. Oxford: How to books. ISBN 978-1845284619. PRESTON, CH., 2012. Event Marketing – How to Successfully Promote s, Festivals, Conventions, and Expositions, 2nd Edition. New Jersey: John Wiley & Sons Inc. ISBN 9780470891070.
- ŠINDLER, P., 2003. Event marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024706466.
- YOUNG, M., 2017. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Bratislava: Svojtka&Co. ISBN
9788025621592.